KARIERA

Konsultant Helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa
4200 – 5000 brutto UoP

Co Ci zapewnimy?

  • Startup’ową atmosferę w stabilnej firmie
  • Systematyczne szkolenia podnoszące Twoją wiedzę i umiejętności
  • Pokrycie kosztów zdanych egzaminów merytorycznych w zakresie IT
  • Umowę o pracę (praca w trybie 3-zmianowym)
  • Team Leadera, który zawsze Cię wesprze swoją wiedzą i uzgodni z Tobą grafik, tak żebyś mógł pogodzić pracę ze studiami
  • Ciągłe pogłębianie wiedzy poprzez kontakty z klientami w języku polskim i angielskim
  • Dostęp do najnowszych technologii, udział w międzynarodowych projektach
  • Dodatkowe benefity: pakiet medyczny, kartę Multisport, lekcje angielskiego

Czym będziesz się zajmować?

  • Rozwiązywaniem problemów IT naszych klientów
  • Wsparciem użytkowników końcowych
  • Realizacją zadań administracyjnych na serwerach Windows 2008/2012/2016/2019
  • Współpracą przy takich projektach jak migracja firm do środowisk wirtualnych, migracja poczty do Office365 itp.

Czego potrzebujemy od Ciebie?

  • Dobrej znajomości zagadnień informatycznych:
    • oprogramowania MS Office i systemów operacyjnych Microsoft
    • zagadnień sieciowych opartych na protokole TCP/IP
    • jako dodatkowy atut potraktujemy znajomość środowisk serwerowych z rodziny
      Windows, zagadnień AD, MSExchange lub Office365
  • Prawa jazdy kat. B
  • Angielskiego na poziomie B2
  • Zależy nam na tym żebyś łatwo nawiązywał i utrzymywał relacje z klientami
  • Cenimy też osoby, które chcą się uczyć i angażują się w to co robią

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, wyślij swoje CV poprzez poniższy formularz: