Imed Poland
Od 15 lutego 2020 r. współpracujemy z firmą Support Online sp. z o.o., której pracownicy zapewniają sprawne i nieprzerwane funkcjonowanie naszego systemu komputerowego. Współpraca rozpoczęła się od kwalifikacji dostawcy w naszej strony, zgodnie z wymaganiami DPD (GDP) i DPW (GMP), która powiodła się bez zarzutu. Pierwszym krokiem podjętym ze strony Support Online sp. z o.o. był audyt naszego systemu komputerowego. W jego wyniku zaproponowana została jego przebudowa i unowocześnienie, gdyż nie spełniał on wymogów bezpieczeństwa stawianych nowoczesnym systemom. W miesiąc od podjęcia przez zarząd Imed Poland Sp. z o.o. decyzji o sfinansowaniu projektu, Support Online sp. z o.o. mimo zasadniczych problemów w zaopatrzeniu w wysokiej jakości sprzęt komputerowy, zgromadziła odpowiedni sprzęt, w tym nowy serwer, QNAP oraz kilka urządzeń peryferyjnych. Cała operacja migracji systemu komputerowego na nowy sprzęt została pieczołowicie zaplanowana i przeprowadzona zgodnie z naszymi wymaganiami, w taki sposób by w najmniejszym stopniu nie zakłócała ciągłości pracy firmy.
Support Online sp. z o.o. w sposób ciągły (24/7) monitoruje funkcjonowanie systemu komputerowego Imed Poland Sp. z o.o. w zakresie jego działania, bezpieczeństwa i łącz komputerowych. Zastosowane zabezpieczenia oraz system back-up gwarantują nam bezpieczeństwo danych przechowywanych w systemie. Wszystkie ewentualne problemy zgłaszane przez pracowników naszej firmy do Support Online sp. z o.o., są przekazywane do odpowiednich komórek i niezwłocznie rozwiązywane on-line lub przez dedykowanego opiekuna. Opiekun ma ustalony z nami termin odwiedzin w naszym biurze, podczas których każdy pracownik może poprosić o pomoc i wsparcie.
Z pełną odpowiedzialnością polecam usługi firmy Support Online sp. z o.o.