Outsourcing informatyczny IT dla firm
Outsourcing usług IT dla Twojej firmy
Kompleksowy outsourcing IT w Support Online
- Audyt infrastruktury IT
- Opieka nad stacjami PC
- Administracja serwerami
- Helpdesk IT
- i inne
Skorzystaj z naszego kompleksowego outsourcingu IT w Support Online. Zapewniamy dla Twojej firmy pełne wsparcie techniczne, zarządzanie sieciami, bezpieczeństwo IT, backup danych oraz monitoring 24/7. Optymalizujemy koszty i zwiększamy efektywność Twojej firmy. Skontaktuj się z naszym konsultantem i poznaj ofertę outsourcingu informatycznego w przystępnej cenie.
Napisz do nas
W skład naszej oferty wchodzi
W Support Online oferujemy szeroki zakres usług z zakresu outsourcingu IT zarówno dla małych jak i dużych firm z sektora prywatnego i państwowego.
- Zastąpienie wewnętrznego działu IT przez pracowników Support Online
- Praca w siedzibie klienta, wsparcie zdalne, dojazd do lokalizacji klienta na terenie Polski
- Helpdesk (możliwa pomoc IT 24h), infolinia VIP
- Administracja infrastrukturą serwerową (Windows, Unix/Linux)
- Administracja infrastrukturą sieciową (Fortigate, Cisco, Juniper i inne)
- Administracja chmurą publiczną i prywatną
- Administracja rozwiązaniami Microsoft 365, Azure
- Prowadzenie projektów informatycznych, konsultacje, wdrażanie rozwiązań informatycznych
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników stacjonarnie i zdalnie (szkolenia z cyberbezpieczeństwa, szkolenia z Office365)
- Wdrażanie rozwiązań IT wspierających biznes, wdrożenie DRP i procedur ciągłości działania
- Monitoring 24h kluczowych urządzeń i serwisów
- Wsparcie handlowe i serwisowe sprzętu komputerowego
Bezpłatna konsultacja
Jak rozpocząć współpracę?
Aby szybko rozpocząć współpracę, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Nasi handlowcy zbiorą potrzebne dane, aby przygotować ofertę wsparcia, określić zakres obsługiwanych urządzeń, ilość i czas wsparcia (w ciągu 10 min). Po zaakceptowaniu przez Państwa oferty i podpisaniu umowy, rozpocznie się wsparcie IT (w zakresie uzgodnionym w umowie) oraz kompleksowy audyt informatyczny na który potrzebujemy około (30 dni). Następnie omówimy wyniki audytu, wdrożymy zmiany poprawiające bezpieczeństwo i aspekty biznesowe. Liczymy na długotrwałą współpracę oraz Państwa zadowolenie z naszych usług IT.
prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy (1 minuta)
nasi handlowcy zbiorą informacje potrzebne do oferty zakres wsparcia, ilość i rodzaj obsługiwanych urządzeń, czas wsparcia (10 min)
oferta + podpisana umowa
rozpoczęcie wsparcia IT + kompleksowy audyt informatyczny (30 dni)
omówienie audytu, wdrożenie zmian poprawiających bezpieczeństwo i aspekty biznesowe
długoterminowa współpraca
Outsourcing informatyczny (IT) - CENNIK*
Dla małej firmy
do 50 osób w kilku lokalizacjach w Polsce-
Outsourcing informatyczny, wsparcie IT w jednej lokalizacji, w godzinach 9-17
-
Monitoring i wsparcie VIP 24h
-
Wsparcie z zakresu bezpieczeństwa IT
-
SLA do 2h
-
Ewidencja zgłoszeń + raportowanie
Dla średniej firmy
do 100 osób w kilku lokalizacjach w Polsce-
Outsourcing informatyczny, wsparcie IT w godzinach 9-17
-
Monitoring i wsparcie VIP 24h
-
Reakcja na awarie krytyczne 24h
-
Wsparcie z zakresu bezpieczeństwa IT
-
SLA do 2h, krytyczne do 1h
-
Ewidencja zgłoszeń + raportowanie
Dla dużej firmy
do 200 osób w kilku lokalizacjach w krajach Europy Środkowej-
Outsourcing informatyczny. Wsparcie IT w godzinach 6-22
-
Monitoring i wsparcie VIP 24h
-
Reakcja na awarie krytyczne 24h
-
Wsparcie z zakresu bezpieczeństwa IT
-
Obsługa w języku PL i EN
-
SLA do 2h, krytyczne do 1h
-
Ewidencja zgłoszeń + raportowanie
*podane są ceny netto orientacyjne usług.
Nasze zalety
1. Jeden punkt kontaktu
Dedykowany system obsługi zgłoszeń, Sprawdzony system obsługi zgłoszeń.
2. Certyfikacja ISO27001
Bezpieczeństwo danych klienta.
3. Lokalizacje w całym kraju
Zapewniamy wsparcie na terenie całego kraju, Zorganizujemy wsparcie w dowolnym mieście kraju.
4. Wsparcie IT 24/7
Wsparcie dedykowanego zespołu operującego 24/7, Zapewnimy ciągłość działania Twojej firmy 24/7.
5. Całodobowe wsparcie
Ciągłość działania, dedykowany zespół 24/7, Obsługa firm produkcyjnych 24/7, Wsparcie hoteli, Wsparcie punktów sprzedaży 24/7, Wsparcie sieci sprzedaży 24/7.
6. Gwarancja SLA
Gwarancja SLA w umowie, Gwarantujemy jakość naszych usług (SLA).
7. Obsługa firm nadzorowanych przez KNF
Zaufanie dużych instytucji oraz firm takich jak banki czy domy maklerskie.
8. Stały monitoring satysfakcji
Codziennie monitorujemy każdy projekt oraz uważnie słuchamy uwagi naszych klientów
Nasi partnerzy
Outsourcing usług IT – obsługa informatyczna dla firm
Infrastruktura systemów informatycznych jest jednym z nieodłącznym elementów funkcjonowania przedsiębiorstw. Należy zatem zastanowić się kogo zaangażować w proces dbałości o jej prawidłowe funkcjonowanie. Czy lepszym rozwiązaniem byłoby zatrudnienie własnego działu czy powierzenie opieki profesjonalistom? Wiele firm decyduje się oddelegować zarządzanie zasobami informatycznymi firmie zewnętrznej.
Outsourcing IT to doskonałe rozwiązanie dla małych i dużych przedsiębiorstw, które zyskuje na popularności w świecie biznesu. Obsługa informatyczna firm powierzona specjalistom z wieloletnim doświadczeniem może przynieść wiele korzyści.
Outsourcing IT dla firm – korzyści
Informatyczna obsługa firm oferowana przez Support Online cechuje się kompleksowością, rzetelnością oraz odpowiedzialnością. Doświadczony partner biznesowy to podstawa rozwoju i bezpieczeństwa Twojej firmy. Jakie zatem korzyści przynosi współpraca z nami?
- Koncentracja na własnym biznesie
Przerzucając obsługę informatyczną na firmę zewnętrzną odciążysz wewnętrzne zasoby, co pozwoli skoncentrować się na procesach związanych z rozwojem Twojej firmy. Wsparcie techniczne dotyczące oprogramowania, sprzętu lub problemów użytkowników możesz powierzyć Nam.
- Niższe koszty
Stworzenie wewnętrznego działu IT wymaga znalezienia jednej lub kilku osób, przy czym należy pamiętać, że ich czas jest ograniczony. Zatrudnienie i szkolenie pracowników IT może okazać się trudne, czasochłonne oraz kosztowne.
Dzięki współpracy z nami zyskasz dostęp do grona specjalistów będących w gotowości nawet 24/7 jeśli zajdzie taka potrzeba.
- Dostęp do wiedzy i technologii
Nasi eksperci podzielą się z Tobą cenną wiedzą, pozwalającą na wypracowanie odpowiedniej strategii oraz struktury IT. Cały czas się szkolimy i śledzimy nowości technologiczne, nasza wiedza pozwoli Ci na uzyskanie przewagi technologicznej nad konkurencją.
- Minimalizacja przestojów
Opieka informatyczna firm to przede wszystkim dbałość o ciągłość ich działania. Naszym atutem jest całodobowy monitoring, dzięki któremu jesteśmy w stanie działać proaktywnie i reagować na każdą awarię nawet o 3 w nocy.
- Bezpieczeństwo
W dobie coraz częstszych cyberataków dbanie o bezpieczeństwo danych staję się priorytetem dla wielu organizacji. Współpraca z nami da Ci pewność i całkowite przeniesienie odpowiedzialności związanej z bezpieczeństwem. Backup danych to podstawa, a niewiele firm informatycznych bierze za niego pełną odpowiedzialność.
Usługi outsourcingowe – rodzaje
Obsługa IT firm może mieć charakter kompleksowy lub być jedynie częściowym wsparciem dla Twojego biznesu. W naszej ofercie masz do dyspozycji pełny pakiet w skład którego wchodzą:
- Audyt infrastruktury IT
- Helpdesk
- Opieka nad stacjami PC
- Rutynowe wizyty doradcy
- Wsparcie dla aplikacji biznesowych na urządzeniach mobilnych
- Administracja serwerami
- Zarządzanie siecią komputerową
- Doradztwo i konsultacje
- Dostawy sprzętu i oprogramowania
Istnieje również możliwość aby outsourcing IT dotyczył tylko wybranych obszarów obsługi. Model ten sprawdzi się w organizacji, która posiada zasoby wewnętrze ale chciałaby oddelegować niektóre funkcje np. helpdesk, administrację serwerami, backup. Wśród naszych Klientów prowadzimy głównie działania kompleksowe, natomiast elastyczność naszej oferty pozwoli na dostosowanie jej do potrzeb Twojej firmy.
Outsourcing IT cennik
Każda firma informatyczna ma swój własny system rozliczeń za świadczone usługi. W przypadku naszej działalności najczęstszą metodą rozliczania jest system abonamentowy. Klient w ramach stałej kwoty abonamentu otrzymuje pakiet usług, który definiuje umowa na wsparcie it dla firm.
Ile kosztuje outsourcing IT? Ceny na rynku informatycznym w Polsce są zróżnicowane, ponieważ wiele czynników wpływa na ich kształtowanie. Podstawowymi parametrami, które definiują wysokość kosztów związanych z opieką informatyczną są:
- Zakres usług
- Liczba użytkowników
- Rodzaj infrastruktury informatycznej
- Godziny wsparcia
- Czas reakcji
Dlatego tak ważne jest indywidulane doprecyzowanie parametrów oferty w oparciu o potrzeby Klientów. Dla przykładu opieka informatyczna firm księgowych będzie miała nieco inny charakter niż wsparcie IT dla firm z branży przemysłowo-handlowej.
Nasze wieloletnie doświadczenie w pracy z Klientami pozwoliło na poznanie potrzeb wielu sektorów biznesu.
Choć obsługa IT firm często kojarzy się z wielkimi kosztami, to w praktyce może stanowić najbardziej opłacalne rozwiązanie. Warto zatem rozważyć model biznesowy w oparciu o outsourcing IT. Skontaktuj się z nami a my przygotujemy indywidualną ofertę, która ułatwi ocenę korzyści płynących z podjęcia współpracy.
Co to jest outsourcing informatyczny?
Outsourcing to praktyka biznesowa, która polega na przekazaniu innym podmiotom usług lub funkcji do wykonania. IT outsourcing stanowi zatem przekazaniu zadań (m. in. obsługa informatyczna, helpdesk, administracja serwerami) do realizacji firmie informatycznej. Jest to prosta możliwość zyskania dostępu do zespołu specjalistów, wiedzy i technologii.
Firma outsourcingowa ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie zasobów IT, przez co umożliwia swoim Klientom ciągły rozwój. Istnieje kilka modeli, którymi charakteryzuje się usługa outsourcingowa:
- Onshore – firma znajdująca się w tym samym kraju
- Nearshore – firma znajdująca się w tej samej strefie czasowej lub na tym samym kontynencie
- Offshore – firma znajdująca się w odległym kraju, często w innej strefie czasowej
Każdy z wyżej wymienionych modeli ma swoje wady i zalety, nasza oferta usługi outsourcingu IT to rozwiązanie dla wszystkich firm – polskich i zagranicznych.
Outsourcing usług IT – dlaczego?
Świadcząc outsourcing specjalistów IT od kilkunastu lat, jako główne powody dla których firmy decydują się na outsourcing IT możemy wskazać:
- Spadek wydajności firmy – odnotowywane są coraz częstsze przestoje, awarie
- Brak całościowego spojrzenia na możliwość ulepszenia i unowocześnienia posiadanych rozwiązań zgodnie z trendami na rynku IT
- Brak kontroli i monitorowania zasobów informatycznymi firmy
- Utrata danych – brak odpowiedzialność za stworzenie i przestrzeganie polityk backupu
- Brak przekonania i gwarancji ze posiadane systemy są odpowiednio zabezpieczone
- Problemy w zapewnieniu ciągłości obsługi (urlopy, rotacja pracowników IT, brak dokumentacji)
Wspomniane problemy to tylko niektóre z wielu możliwych sytuacji. Jeśli szukasz profesjonalnego wsparcia to outsourcing usług informatycznych będzie dobrym pomysłem.
Jaka usługa w ramach outsourcingu infromatycznego jest najpopularniejsza?
Outsourcing usług IT obejmuje wiele różnych rodzajów usług, ale najpopularniejszą jest zdecydowanie zarządzanie infrastrukturą IT. Ten rodzaj usługi obejmuje utrzymanie i monitorowanie systemów informatycznych, takich jak sieci, serwery, oprogramowanie oraz bezpieczeństwo danych.
Dzięki outsourcingowi zarządzania infrastrukturą IT, firmy mogą skoncentrować się na swoich głównych kompetencjach, zamiast przejmować się kwestiami technicznymi.
Ile kosztuje godzina pracy informatyka?
Koszt godziny pracy informatyka jest bardzo zmienny i zależy od wielu czynników, takich jak poziom doświadczenia, specjalizacja, lokalizacja geograficzna, a także konkretna rola i branża. Na przykład w Polsce, według różnych źródeł, średnia stawka godzinowa dla informatyków na początku 2023 roku oscylowała w granicach 50-70 zł dla juniorów, a dla bardziej doświadczonych specjalistów mogła dochodzić nawet do 150 zł lub więcej.
Pamiętaj jednak, że to są tylko średnie wartości i mogą one się znacznie różnić w zależności od konkretnej sytuacji. W Support online oferujemy dedykowane pakiety outsourcingu gdzie koszty obsługi informatycznej masz zawsze pod kontrolą.
Outsourcing IT w największych polskich miastach
Sprawdź również z naszej oferty
Słowa kluczowe: outsourcing it cennik, outsourcing informatyczny, outsourcing it dla firm.