Kariera
Konsultant Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
4500 – 5500 brutto UoP
Co Ci zapewnimy?
- Startup’ową atmosferę w stabilnej firmie
- Systematyczne szkolenia podnoszące Twoją wiedzę i umiejętności
- Pokrycie kosztów zdanych egzaminów merytorycznych w zakresie IT
- Umowę o pracę (praca w trybie 3-zmianowym)
- Team Leadera, który zawsze Cię wesprze swoją wiedzą i uzgodni z Tobą grafik, tak żebyś był zadowolony/a
- Ciągłe pogłębianie wiedzy poprzez kontakty z klientami w języku polskim i angielskim
- Dostęp do najnowszych technologii, udział w międzynarodowych projektach
- Dodatkowe benefity: pakiet medyczny, kartę Multisport, lekcje angielskiego
Czym będziesz się zajmować?
- Rozwiązywaniem problemów IT naszych klientów
- Wsparciem użytkowników końcowych
- Realizacją zadań administracyjnych na serwerach Windows 2008/2012/2016/2019
- Współpracą przy takich projektach jak migracja firm do środowisk wirtualnych, migracja poczty do Office365 itp.
Czego potrzebujemy od Ciebie?
- Dobrej znajomości zagadnień informatycznych:
- oprogramowania MS Office i systemów operacyjnych Microsoft
- zagadnień sieciowych opartych na protokole TCP/IP
- jako dodatkowy atut potraktujemy znajomość środowisk serwerowych z rodziny
Windows, zagadnień AD, MSExchange lub Office365
- Prawa jazdy kat. B
- Angielskiego na poziomie B2
- Zależy nam na tym żebyś łatwo nawiązywał/a i utrzymywał/a relacje z klientami
- Cenimy też osoby, które chcą się uczyć i angażują się w to co robią
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, wyślij swoje CV poprzez poniższy formularz: