BLOG

Zobacz nasze artykuły

Wdrożenie Disaster Recovery (DRaaS) –Case Study

Wdrożenie Disaster Recovery (DRaaS) –Case Study

Ciągłość działania firmy to w dużej mierze zapewnienie nieprzerwanego działania systemów informatycznych. Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie rozwiązań typu Disaster Recovery. Dziś nie są one związane z ogromnymi kosztami i można je nabyć w formie...

Korzyści z wdrożenia ISO27001

Korzyści z wdrożenia ISO27001

W artykule przybliżę czym jest norma ISO27001, dlaczego wdrożyliśmy ją w Support Online, a także jakie korzyści przyniosło naszej firmie jej wprowadzenie. Co to jest ISO 27001? ISO27001 jest międzynarodową normą. Została stworzona do stosowania w...

Kopie zapasowe – jak to zaplanować?

Kopie zapasowe – jak to zaplanować?

Tworzenie kopii zapasowych jest jednym z najważniejszych procesów w działających środowiskach IT. Mają uchronić przed utratą kluczowych danych dla działania organizacji. Poprawna konfiguracja kopii zapasowej gwarantuje, że po uszkodzeniu infrastruktury IT...

Sposób na monitorowanie serwerów

Sposób na monitorowanie serwerów

Ciągłe monitorowanie serwerów zapewnia bezpieczeństwo oraz ciągłość działania infrastruktury IT. Sprawdzanie i wychwytywanie najważniejszych wskaźników, takich jak zużycie pamięci, utylizacja procesora, kondycja dysków i podzespołów, zapobiega...

Helpdesk – jak to robią profesjonaliści

Helpdesk – jak to robią profesjonaliści

Czym jest i jak działa Helpdesk w Support Online? Helpdesk, PLW, IT Support Desk czy pierwsza linia – nazewnictwo jest różne, lecz rola jednakowa. To właśnie te grupy wystawione są na pierwszy kontakt z klientem. Niezależnie od tego, jaką drogą dociera do...

Phishing – bądź czujny!

Phishing – bądź czujny!

Pandemia COVID-19 – doskonały czas na atak. Najprostszym i najskuteczniejszym typem ataku oszustów jest phishing. Najczęściej wykorzystywane metody działań opierają się o kanały komunikacji e-mail, www, sms, a także rozmowy telefoniczne. Wiedza organizacji i...

Teams jako narzędzie umożliwiające współpracę pracowników

Teams jako narzędzie umożliwiające współpracę pracowników

Pracujesz w domu? Należysz do tych szczęśliwców, którzy mogą wykonywać swoje obowiązki zdalnie? Świetnie się składa! Rynek aplikacji ułatwiających pracę na home office jest jednym z najprężniej rozwijających się. Microsoft podczas pandemii koronawirusa...

Bezpieczna wymiana plików w kontekście pracy z domu (home office)

Bezpieczna wymiana plików w kontekście pracy z domu (home office)

Podczas pracy w biurze jesteś przyzwyczajony do pewnego schematu działań. Masz wypracowane własne sposoby kontaktu z innymi współpracownikami i kontrahentami. Używasz aplikacji udostępnionych przez pracodawcę, w sposób, który jest dla Ciebie wygodny i...

Sposób na wydajną pracę w domu – terminal

Sposób na wydajną pracę w domu – terminal

Wiele firm boryka się z problemami po przejściu pracowników na pracę zdalną. Głównym wyzwaniem jest zapewnienie dostępu do lokalnego środowiska firmy, komunikacja z innymi osobami oraz planowanie pracy. Okazuje się też, że rozwiązania, które były...

Współpraca z klientami zewnętrznymi – Microsoft Teams

Współpraca z klientami zewnętrznymi – Microsoft Teams

Firma Microsoft w swoim pakiecie Office365 zarówno w wersji instalacyjnej na komputery i urządzenia mobilne, jaki i w postaci aplikacji Online na urządzenia mobilne, oferuje coraz większą gamę produktów służących współpracy w obrębie przedsiębiorstwa, jak i...

Wdrożenie Disaster Recovery (DRaaS) –Case Study

Wdrożenie Disaster Recovery (DRaaS) –Case Study

Ciągłość działania firmy to w dużej mierze zapewnienie nieprzerwanego działania systemów informatycznych. Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie rozwiązań typu Disaster Recovery. Dziś nie są one związane z ogromnymi kosztami i można je nabyć w formie usługi...

Korzyści z wdrożenia ISO27001

Korzyści z wdrożenia ISO27001

W artykule przybliżę czym jest norma ISO27001, dlaczego wdrożyliśmy ją w Support Online, a także jakie korzyści przyniosło naszej firmie jej wprowadzenie. Co to jest ISO 27001? ISO27001 jest międzynarodową normą. Została stworzona do stosowania w organizacjach jako...

Kopie zapasowe – jak to zaplanować?

Kopie zapasowe – jak to zaplanować?

Tworzenie kopii zapasowych jest jednym z najważniejszych procesów w działających środowiskach IT. Mają uchronić przed utratą kluczowych danych dla działania organizacji. Poprawna konfiguracja kopii zapasowej gwarantuje, że po uszkodzeniu infrastruktury IT właściciel...

Sposób na monitorowanie serwerów

Sposób na monitorowanie serwerów

Ciągłe monitorowanie serwerów zapewnia bezpieczeństwo oraz ciągłość działania infrastruktury IT. Sprawdzanie i wychwytywanie najważniejszych wskaźników, takich jak zużycie pamięci, utylizacja procesora, kondycja dysków i podzespołów, zapobiega nieprawidłowościom....

Helpdesk – jak to robią profesjonaliści

Helpdesk – jak to robią profesjonaliści

Czym jest i jak działa Helpdesk w Support Online? Helpdesk, PLW, IT Support Desk czy pierwsza linia – nazewnictwo jest różne, lecz rola jednakowa. To właśnie te grupy wystawione są na pierwszy kontakt z klientem. Niezależnie od tego, jaką drogą dociera do nas...

Phishing – bądź czujny!

Phishing – bądź czujny!

Pandemia COVID-19 – doskonały czas na atak. Najprostszym i najskuteczniejszym typem ataku oszustów jest phishing. Najczęściej wykorzystywane metody działań opierają się o kanały komunikacji e-mail, www, sms, a także rozmowy telefoniczne. Wiedza organizacji i ludzi w...

Teams jako narzędzie umożliwiające współpracę pracowników

Teams jako narzędzie umożliwiające współpracę pracowników

Pracujesz w domu? Należysz do tych szczęśliwców, którzy mogą wykonywać swoje obowiązki zdalnie? Świetnie się składa! Rynek aplikacji ułatwiających pracę na home office jest jednym z najprężniej rozwijających się. Microsoft podczas pandemii koronawirusa odnotował 1000%...

Bezpieczna wymiana plików w kontekście pracy z domu (home office)

Bezpieczna wymiana plików w kontekście pracy z domu (home office)

Podczas pracy w biurze jesteś przyzwyczajony do pewnego schematu działań. Masz wypracowane własne sposoby kontaktu z innymi współpracownikami i kontrahentami. Używasz aplikacji udostępnionych przez pracodawcę, w sposób, który jest dla Ciebie wygodny i wydajny. Jeżeli...

Sposób na wydajną pracę w domu – terminal

Sposób na wydajną pracę w domu – terminal

Wiele firm boryka się z problemami po przejściu pracowników na pracę zdalną. Głównym wyzwaniem jest zapewnienie dostępu do lokalnego środowiska firmy, komunikacja z innymi osobami oraz planowanie pracy. Okazuje się też, że rozwiązania, które były...

Współpraca z klientami zewnętrznymi – Microsoft Teams

Współpraca z klientami zewnętrznymi – Microsoft Teams

Firma Microsoft w swoim pakiecie Office365 zarówno w wersji instalacyjnej na komputery i urządzenia mobilne, jaki i w postaci aplikacji Online na urządzenia mobilne, oferuje coraz większą gamę produktów służących współpracy w obrębie przedsiębiorstwa, jak i z...