Kariera

Zespół

Nasz zespół liczy około 70 osób. Pasjonujemy się IT i cały czas poszerzamy swoją wiedzę oraz umiejętności. Postawione cele traktujemy poważnie i pracujemy tak, aby je realizować. Przede wszystkim jednak jesteśmy ludźmi i pracujemy z ludźmi. Dlatego z szacunkiem i lojalnością traktujemy naszych klientów, siebie nawzajem oraz parterów biznesowych. Nie tworzymy sztywnych, korporacyjnych procedur. Stawiamy na zdrowy rozsądek i otwartą komunikację. Nie mamy rozbudowanej struktury, dzięki czemu łatwiej jest nam ze sobą współpracować i wymieniać się wiedzą.

Nasz zespół techniczny
składa się z trzech sekcji

I linia wsparcia

Na pierwszej linii pracują Konsultanci IT, którzy na bieżąco reagują na zgłoszenia
naszych klientów. Rozwiązują problemy techniczne lub przekazują je do bardziej doświadczonych
osób w firmie.

5 zespołów

W każdym zespole pracują specjaliści i administratorzy IT, którzy kompleksowo opiekują się klientami. Zajmują się m.in. zadaniami z zakresu oprogramowania Microsoft: O365, Exchange, Windows Server. 

Dział sieciowy

Wdraża i administruje sieciami LAN/WAN w oparciu o najnowsze technologie m.in. Fortinet, Cisco, Ubiquiti. Zarządza też wszelkimi usługami opartymi na systemach LINUX. W ramach swoich kompetencji eksperci z działu sieciowego przeprowadzają też audyty dla nowych klientów.

Nie prowadzimy teraz rekrutacji, ale jeśli interesuje Cię praca w IT wyślij nam swoje CV:

Aktualne oferty

Proces rekrutacyjny

Zaaplikuj

Wyślij Nam swoje CV

Rozmowa telefoniczna

Chcemy wstępnie Cię poznać

I spotkanie

Spotkasz z się z osobą z HR oraz Team Leaderem

II spotkanie

Spotkasz się z Zarządem – osoby, które zarządzają firmą nadal chcą mieć
wpływ na to kto dołączy do zespołu

Decyzja

Zawsze otrzymasz od nas informację zwrotną po spotkaniach bez względu
na to czy zaprosimy Cię do współpracy, czy też nie

Phishing – bądź czujny!

Phishing – bądź czujny!

Pandemia COVID-19 – doskonały czas na atak. Najprostszym i najskuteczniejszym typem ataku oszustów jest phishing. Najczęściej wykorzystywane metody działań opierają się o kanały komunikacji e-mail, www, sms, a także rozmowy telefoniczne. Wiedza organizacji i ludzi w...

Teams jako narzędzie umożliwiające współpracę pracowników

Teams jako narzędzie umożliwiające współpracę pracowników

Pracujesz w domu? Należysz do tych szczęśliwców, którzy mogą wykonywać swoje obowiązki zdalnie? Świetnie się składa! Rynek aplikacji ułatwiających pracę na home office jest jednym z najprężniej rozwijających się. Microsoft podczas pandemii koronawirusa odnotował 1000%...

Bezpieczna wymiana plików w kontekście pracy z domu (home office)

Bezpieczna wymiana plików w kontekście pracy z domu (home office)

Podczas pracy w biurze jesteś przyzwyczajony do pewnego schematu działań. Masz wypracowane własne sposoby kontaktu z innymi współpracownikami i kontrahentami. Używasz aplikacji udostępnionych przez pracodawcę, w sposób, który jest dla Ciebie wygodny i wydajny. Jeżeli...

Sposób na wydajną pracę w domu – terminal

Sposób na wydajną pracę w domu – terminal

Wiele firm boryka się z problemami po przejściu pracowników na pracę zdalną. Głównym wyzwaniem jest zapewnienie dostępu do lokalnego środowiska firmy, komunikacja z innymi osobami oraz planowanie pracy. Okazuje się też, że rozwiązania, które były...

Współpraca z klientami zewnętrznymi – Microsoft Teams

Współpraca z klientami zewnętrznymi – Microsoft Teams

Firma Microsoft w swoim pakiecie Office365 zarówno w wersji instalacyjnej na komputery i urządzenia mobilne, jaki i w postaci aplikacji Online na urządzenia mobilne, oferuje coraz większą gamę produktów służących współpracy w obrębie przedsiębiorstwa, jak i z...

Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych

Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych

W erze błyskawicznego przepływu informacji, w jednej chwili zostaliśmy otoczeni urządzeniami przenośnymi. W 2018 roku już połowa ruchu sieciowego odbywała się za ich pomocą, natomiast analitycy Cisco podają, że ponad 50% komputerów firmowych to notebooki....

Zapanuj nad aktualizacjami Windows – WSUS

Zapanuj nad aktualizacjami Windows – WSUS

Wraz z rozwojem środowiska IT w firmie, wzrostem ilości stanowisk w firmie oraz otwieraniem kolejnych oddziałów, wzrasta ilość zadań administracyjnych dla administratorów IT. Szczególnie ważnym aspektem jest dbanie o poprawną dystrybucję aktualizacji i nowszych wersji...

Zastosowania systemu DNS

Zastosowania systemu DNS

Podstawowym zadaniem systemu DNS (ang. Domain Name System) jest tłumaczenie nazw domen, wykorzystywanych na co dzień przez użytkowników Internetu, na odpowiadające im adresy IP zrozumiałe dla urządzeń działających w sieci. Po wpisaniu w przeglądarce...

Jasna ścieżka rozwoju

Stawiamy na rozwój pracowników. Podczas wykonywania codziennych obowiązków każdego dnia nabywasz nowych umiejętności, które przyczyniają się do Twojego rozwoju. Ponadto organizujemy szkolenia wewnętrzne i wzajemnie dzielimy się wiedzą. Wraz ze wzrostem swoich umiejętności możesz osiągać kolejne etapy na swojej ścieżce zawodowej.

Konsultant Helpdesk

  • Na bieżąco reagujesz na zgłoszenia naszych klientów.
    Rozwiązujesz problemy techniczne lub przekazujesz je do bardziej doświadczonych osób w firmie.
Specjalista IT

  • Przechodzisz do jednego z zespołów, który obsługuje konkretną grupę klientów. Kompleksowo opiekujesz się wybranymi firmami.

Administrator IT

  • Pracujesz w jednym z zespołów tak jak specjaliści. Wykonujesz bardziej złożone technicznie zadania.
Team Leader

  • zarządzasz 5 – 7 osobowym zespołem, współpracujesz z zarządem.

Mamy dla Ciebie

Jasną ścieżkę rozwoju

Pracę zdalną

Szkolenia IT

Opiekę medyczną

Kartę Multisport

Angielski z Tutlo