Kariera
Zespół

Nasz zespół liczy ponad 70 osób. Pasjonujemy się IT i cały czas poszerzamy swoją wiedzę oraz umiejętności. Postawione cele traktujemy poważnie i pracujemy tak, aby je realizować. Przede wszystkim jednak jesteśmy ludźmi i pracujemy z ludźmi. Dlatego z szacunkiem i lojalnością traktujemy naszych klientów, siebie nawzajem oraz parterów biznesowych. Nie tworzymy sztywnych, korporacyjnych procedur. Stawiamy na zdrowy rozsądek i otwartą komunikację. Nie mamy rozbudowanej struktury, dzięki czemu łatwiej jest nam ze sobą współpracować i wymieniać się wiedzą.
Nasz zespół techniczny
składa się z trzech sekcji
I linia wsparcia
Na pierwszej linii pracują Konsultanci IT, którzy na bieżąco reagują na zgłoszenia
naszych klientów. Rozwiązują problemy techniczne lub przekazują je do bardziej doświadczonych
osób w firmie.
5 zespołów
W każdym zespole pracują specjaliści i administratorzy IT, którzy kompleksowo opiekują się klientami. Zajmują się m.in. zadaniami z zakresu oprogramowania Microsoft: O365, Exchange, Windows Server. Nasi pracownicy biorą też udział takich projektach jak migracja do Office 365, wirtualizacja serwerów, wdrażanie rozwiązań HA, rozwiązania backupu.
Dział sieciowy
Wdraża i administruje sieciami LAN/WAN w oparciu o najnowsze technologie m.in. Fortinet, Cisco, Ubiquiti. Zarządza też wszelkimi usługami opartymi na systemach LINUX. W ramach swoich kompetencji eksperci z działu sieciowego przeprowadzają też audyty dla nowych klientów.
Aktualne oferty

Proces rekrutacyjny
Zaaplikuj
Wyślij Nam swoje CV
Rozmowa telefoniczna
Chcemy wstępnie Cię poznać
I spotkanie
Spotkasz z się z osobą z HR oraz Team Leaderem
II spotkanie
Spotkasz się z Zarządem – osoby, które zarządzają firmą nadal chcą mieć
wpływ na to kto dołączy do zespołu
Decyzja
Zawsze otrzymasz od nas informację zwrotną po spotkaniach bez względu na to czy zaprosimy Cię do współpracy, czy też nie
Jasna ścieżka rozwoju

Stawiamy na rozwój pracowników. Podczas wykonywania codziennych obowiązków każdego dnia nabywasz nowe umiejętności, które przyczyniają się do Twojego rozwoju. Ponadto organizujemy szkolenia wewnętrzne i wzajemnie dzielimy się wiedzą. Wraz ze wzrostem swoich umiejętności możesz osiągać kolejne etapy na swojej ścieżce zawodowej.
Konsultant Helpdesk
- Na bieżąco reagujesz na zgłoszenia naszych klientów.
Rozwiązujesz problemy techniczne lub przekazujesz je do bardziej doświadczonych osób w firmie.
- Przechodzisz do jednego z zespołów, który obsługuje konkretną grupę klientów. Kompleksowo opiekujesz się wybranymi firmami.
Administrator IT
- Pracujesz w jednym z zespołów tak jak specjaliści. Wykonujesz bardziej złożone technicznie zadania.
- zarządzasz 5 – 7 osobowym zespołem, współpracujesz z zarządem.
Mamy dla Ciebie


Jasną ścieżkę rozwoju

Pracę zdalną

Szkolenia IT

Opiekę medyczną

Kartę Multisport
