BLOG

Zobacz nasze artykuły

Sposób na monitorowanie serwerów

Sposób na monitorowanie serwerów

Ciągłe monitorowanie serwerów zapewnia bezpieczeństwo oraz ciągłość działania infrastruktury IT. Sprawdzanie i wychwytywanie najważniejszych wskaźników, takich jak zużycie pamięci, utylizacja procesora, kondycja dysków i podzespołów, zapobiega...

Helpdesk – jak to robią profesjonaliści

Helpdesk – jak to robią profesjonaliści

Czym jest i jak działa Helpdesk w Support Online? Helpdesk, PLW, IT Support Desk czy pierwsza linia – nazewnictwo jest różne, lecz rola jednakowa. To właśnie te grupy wystawione są na pierwszy kontakt z klientem. Niezależnie od tego, jaką drogą dociera do...

Phishing – bądź czujny!

Phishing – bądź czujny!

Pandemia COVID-19 – doskonały czas na atak. Najprostszym i najskuteczniejszym typem ataku oszustów jest phishing. Najczęściej wykorzystywane metody działań opierają się o kanały komunikacji e-mail, www, sms, a także rozmowy telefoniczne. Wiedza organizacji i...

Teams jako narzędzie umożliwiające współpracę pracowników

Teams jako narzędzie umożliwiające współpracę pracowników

Pracujesz w domu? Należysz do tych szczęśliwców, którzy mogą wykonywać swoje obowiązki zdalnie? Świetnie się składa! Rynek aplikacji ułatwiających pracę na home office jest jednym z najprężniej rozwijających się. Microsoft podczas pandemii koronawirusa...

Bezpieczna wymiana plików w kontekście pracy z domu (home office)

Bezpieczna wymiana plików w kontekście pracy z domu (home office)

Podczas pracy w biurze jesteś przyzwyczajony do pewnego schematu działań. Masz wypracowane własne sposoby kontaktu z innymi współpracownikami i kontrahentami. Używasz aplikacji udostępnionych przez pracodawcę, w sposób, który jest dla Ciebie wygodny i...

Sposób na wydajną pracę w domu – terminal

Sposób na wydajną pracę w domu – terminal

Wiele firm boryka się z problemami po przejściu pracowników na pracę zdalną. Głównym wyzwaniem jest zapewnienie dostępu do lokalnego środowiska firmy, komunikacja z innymi osobami oraz planowanie pracy. Okazuje się też, że rozwiązania, które były...

Współpraca z klientami zewnętrznymi – Microsoft Teams

Współpraca z klientami zewnętrznymi – Microsoft Teams

Firma Microsoft w swoim pakiecie Office365 zarówno w wersji instalacyjnej na komputery i urządzenia mobilne, jaki i w postaci aplikacji Online na urządzenia mobilne, oferuje coraz większą gamę produktów służących współpracy w obrębie przedsiębiorstwa, jak i...

Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych

Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych

W erze błyskawicznego przepływu informacji, w jednej chwili zostaliśmy otoczeni urządzeniami przenośnymi. W 2018 roku już połowa ruchu sieciowego odbywała się za ich pomocą, natomiast analitycy Cisco podają, że ponad 50% komputerów firmowych to...

Zapanuj nad aktualizacjami Windows – WSUS

Zapanuj nad aktualizacjami Windows – WSUS

Wraz z rozwojem środowiska IT w firmie, wzrostem ilości stanowisk w firmie oraz otwieraniem kolejnych oddziałów, wzrasta ilość zadań administracyjnych dla administratorów IT. Szczególnie ważnym aspektem jest dbanie o poprawną dystrybucję aktualizacji i...

Sposób na monitorowanie serwerów

Sposób na monitorowanie serwerów

Ciągłe monitorowanie serwerów zapewnia bezpieczeństwo oraz ciągłość działania infrastruktury IT. Sprawdzanie i wychwytywanie najważniejszych wskaźników, takich jak zużycie pamięci, utylizacja procesora, kondycja dysków i podzespołów, zapobiega nieprawidłowościom....

Helpdesk – jak to robią profesjonaliści

Helpdesk – jak to robią profesjonaliści

Czym jest i jak działa Helpdesk w Support Online? Helpdesk, PLW, IT Support Desk czy pierwsza linia – nazewnictwo jest różne, lecz rola jednakowa. To właśnie te grupy wystawione są na pierwszy kontakt z klientem. Niezależnie od tego, jaką drogą dociera do nas...

Phishing – bądź czujny!

Phishing – bądź czujny!

Pandemia COVID-19 – doskonały czas na atak. Najprostszym i najskuteczniejszym typem ataku oszustów jest phishing. Najczęściej wykorzystywane metody działań opierają się o kanały komunikacji e-mail, www, sms, a także rozmowy telefoniczne. Wiedza organizacji i ludzi w...

Teams jako narzędzie umożliwiające współpracę pracowników

Teams jako narzędzie umożliwiające współpracę pracowników

Pracujesz w domu? Należysz do tych szczęśliwców, którzy mogą wykonywać swoje obowiązki zdalnie? Świetnie się składa! Rynek aplikacji ułatwiających pracę na home office jest jednym z najprężniej rozwijających się. Microsoft podczas pandemii koronawirusa odnotował 1000%...

Bezpieczna wymiana plików w kontekście pracy z domu (home office)

Bezpieczna wymiana plików w kontekście pracy z domu (home office)

Podczas pracy w biurze jesteś przyzwyczajony do pewnego schematu działań. Masz wypracowane własne sposoby kontaktu z innymi współpracownikami i kontrahentami. Używasz aplikacji udostępnionych przez pracodawcę, w sposób, który jest dla Ciebie wygodny i wydajny. Jeżeli...

Sposób na wydajną pracę w domu – terminal

Sposób na wydajną pracę w domu – terminal

Wiele firm boryka się z problemami po przejściu pracowników na pracę zdalną. Głównym wyzwaniem jest zapewnienie dostępu do lokalnego środowiska firmy, komunikacja z innymi osobami oraz planowanie pracy. Okazuje się też, że rozwiązania, które były...

Współpraca z klientami zewnętrznymi – Microsoft Teams

Współpraca z klientami zewnętrznymi – Microsoft Teams

Firma Microsoft w swoim pakiecie Office365 zarówno w wersji instalacyjnej na komputery i urządzenia mobilne, jaki i w postaci aplikacji Online na urządzenia mobilne, oferuje coraz większą gamę produktów służących współpracy w obrębie przedsiębiorstwa, jak i z...

Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych

Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych

W erze błyskawicznego przepływu informacji, w jednej chwili zostaliśmy otoczeni urządzeniami przenośnymi. W 2018 roku już połowa ruchu sieciowego odbywała się za ich pomocą, natomiast analitycy Cisco podają, że ponad 50% komputerów firmowych to notebooki....

Zapanuj nad aktualizacjami Windows – WSUS

Zapanuj nad aktualizacjami Windows – WSUS

Wraz z rozwojem środowiska IT w firmie, wzrostem ilości stanowisk w firmie oraz otwieraniem kolejnych oddziałów, wzrasta ilość zadań administracyjnych dla administratorów IT. Szczególnie ważnym aspektem jest dbanie o poprawną dystrybucję aktualizacji i nowszych wersji...