Kariera

Specjalista Helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa
5500 – 8500 brutto UoP

Co Ci zapewnimy?

  • Startup’ową atmosferę w stabilnej firmie
  • Systematyczne szkolenia podnoszące Twoją wiedzę i umiejętności
  • Pokrycie kosztów zdanych egzaminów merytorycznych w zakresie IT
  • Ciągłe pogłębianie wiedzy poprzez kontakty z klientami w języku polskim i angielskim
  • Dostęp do najnowszych technologii, udział w międzynarodowych projektach
  • Dodatkowe benefity: pakiet medyczny, kartę Multisport, lekcje angielskiego

Czym będziesz się zajmować?

  • Rozwiązywanie problemów IT naszych klientów
  • Wsparcie użytkowników końcowych (zdalnie i podczas wizyt w biurach klientów)
  • Wykonywanie zadań administracyjnych na serwerach Windows 2012/2016/2019
  • Udział w takich projektach jak: migracja firm do środowisk wirtualnych, migracja poczty do Office365 itp.

Czego potrzebujemy od Ciebie?

  • Około rok doświadczenia w obszarze helpdesk / IT support
  • Znajomość zagadnień sieciowych opartych na TCP/IP
  • Znajomość środowisk serwerowych z rodziny Windows, zagadnień AD, MsExchange, Office365
  • Prawo jazdy kat. B
  • Angielski na poziomie B2
  • Zależy nam na tym żebyś łatwo nawiązywał/a i utrzymywał/a relacje z klientami
  • Cenimy też osoby, które chcą się uczyć i angażują się w to co robią

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, wyślij swoje CV poprzez poniższy formularz: