zaloguj się POBIERZ

Monitoring IT 24 h

Monitoring infrastruktury informatycznej 24 h

Monitorujemy kluczowe elementy środowiska informatycznego przez 24 h / 365 dni, aby jak najszybciej zidentyfikować i rozwiązać problem, zanim stanie się on przyczyną awarii oraz przerwy w codziennej pracy naszych Klientów.

Jakie obszary środowiska IT monitorujemy?

Monitoring infrastruktury informatycznej 24 h obejmuje:

  • środowisko sieciowe Klienta
  • urządzenia sieciowe typu switche, routery, firewalle
  • poprawność działania serwerów oraz usług, które są na nich dostępne
  • łącza internetowe
  • poprawność działania sprzętu: pamięć, dyski, procesory
  • zajętość przestrzeni dyskowej (monit, gdy przekroczy założony próg)
monitroing IT 24 h

W jaki sposób monitorujemy środowisko IT Klienta?

Ciągłe monitorowanie infrastruktury IT możliwe jest dzięki zaawansowanym narzędziom (Nagios), które pozwalają administratorom kontrolować pracę zdefiniowanych zasobów oraz obszary środowiska IT. Zakres czynności podejmowanych w przypadku wystąpienia awarii jest ściśle definiowany z Klientem przy rozpoczęciu monitorowaniu i zostaje opisany procedurą, zgodnie, z którą podejmowane są kolejne kroki. Dopiero takie połączenie zasobów technologicznych i zasobów ludzkich gwarantuje szybkie wykrywanie zagrożeń i bezpieczeństwo informatyczne Klienta.

Wszystkie komunikaty systemu Nagios dotyczące odstępstwa od zdefiniowanych wzorów są diagnozowane przez nasz wysoko wykwalifikowany zespół informatyków oraz naprawiane. Ponadto w chwili wykrycia błędów, informowane są dedykowane osoby po stronie Klienta. Dane o wszystkich zdarzeniach przechowywane są w bazie danych, co pozwala na analizę statystyk serwisowych jak również poziomu świadczenia usługi wsparcia IT. Każdy Klient posiada swojego opiekuna, który jest odpowiedzialny za obsługę, rutynowe wizyty kontrolne, nadzorowane pracy zespołu specjalistów. Poza stałym monitoringiem IT stosujemy prewencyjne wizyty naszych Konsultantów. Do Państwa dyspozycji pozostaje również aplikacja helpdesku 24 h / 7 dni.


Korzyści prowadzenia monitoringu informatycznego 24 h

  •  Wykrycie błędów w obszarach środowiska IT oraz sprawne usunięcie problemów jeszcze przed zauważeniem ich przez Klienta i jego pracowników.
  • Zmniejszenie czasu przestojów w pracy i strat biznesowych.
  • Obniżenie kosztów supportu IT poprzez proaktywny mechanizm identyfikowania błędów.
  • Stały nadzór nad środowiskiem IT i wzrost bezpieczeństwa przetwarzania danych
  • Możliwość generowania raportów dotyczących awaryjności poszczególnych obszarów IT oraz tworzenia dzięki nim procedur utrzymania i usuwania ewentualnych błędów.
  • Analiza techniczna i architektoniczna urządzeń IT.
  • Możliwość optymalnego planowania rozbudowy infrastruktury informatycznej

 

Skontaktuj się z nami, zapytaj o ofertę – przygotujemy ją zgodnie z Twoimi wymogami:

Siedziba firmy – Warszawa tel. +48 22 335 28 00

Oddział Kraków tel. +48 12 362 30 03

Oddział Gdynia +48 58 694 70 71

e-mail:   support@so.com.pl

REFERENCJE

ARTYKUŁY IT

PARTNERZY

CERTYFIKATY IT

Alpiq energia